Fixat min touchwiz äntligen

När man köper en ny mobiltelefon så måste man ju flytta över alla telefonnummer (om man e som jag o sparar kontakterna på telefonminnet).... och radera saker på den gamla telefonen..låsa upp osv... sånt gör att jag låter en ny telefon ligga ett tag innan jag orkar ta tag i det haha

Men idag så....
sen att telefoner är operatörslåsta stämmer INTE
Mina har iallafall inte varit det fast dom påstår det..så jag kunde sätta i comviq i touchwizen :P

Just nu håller vi på att laga mat...idag blir det mexicana med ris..

mat
Jättegott :P

emmis
Trollungen :)

tindra
Tindra kan somna var som helst haha :)


<333

Kommentarer
Postat av: Karina

Vilken skön stil när man sover zzzzzzz ;)

2010-02-18 @ 15:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0