Fick dock kläderna idag :)

Skulle kolla i posten efter ett brev från familjerätten men fann istället paketet med dock kläderna som vi beställde :)
Dom hade otroligt fin passform..mkt bättre än dom i affärerna :)
Och billigare oxå :)

docka
Babyborn docka...

barnen
Emelina är supernöjd...så nu har jag lovat Tindra ett set med :)


Dock kläderna kommer ifrån denna sidan :)
snabb leverans och trevlig säljare :)


Idag fuskade vi och gick till mc donalds, barnen skötte sig galant där så jag var stolt över dom..händer inte allt för ofta hehe :)
värre blev det inne på willys men det löste sig..och dom blev sådär ur snälla på bussen hem :)

Vi har precis ätit persika halvor...e så sugen på frukt och grönsaker hela tiden :)

Nu har jag fixat med den nya vagnen som skickas imorgon :) och har lagt ut mina på annons.. när jag får den nya ska jag lägga ut bild på den :)

Ska snart natta barnen och vräka i mig sura äpplen :P

<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0