´Detta är inte sant :(

Kände igår att jag var på väg att bli förkyld..ni vet det känns konstigt i halsen.
Jo då..imorse vaknade jag med världens feber, halsont till tusen och var helt väck.
Vilade i flera timmar...och när jag går upp har jag ryggont, ont i magen..och jobbiga förvärkar hela tiden.

Blir bebisen sjuk om jag blir sjuk?
Tänker oxå på om det blir en förhöjd kroppstemperatur så kanske den vill ut :S det orkar inte jag nu med denna febern..:/

Bebben får gärna stanna inne en vecka till...för jag brukar vara jättedålig i en vecka..
och jag som nyss var sjuk:/ konstigt.
Tindra hade ont i halsen igår..men idag gör det inte ont enligt henne...tur det.


Känner bara att jag vill vila bort hela dagen emn det kan man ju drömma om haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0