Dålig dag idag....:/

Har haft jätte ont i ryggen hela dagen...kraftiga förvärkar i princip hela tiden..så fort man rör sig en millimeter så kommer det..och någon konstig huggande smärta i sidorna......jätteroligt...inte..

Sen skulle brorsan besikta bilen som skulle få spanska flaggan men han var snäll och fixade så jag inte fick det. fick 4 fel varav ett var bromsarna som inte klarade trycket så slangen gick sönder :/ så nu vet jag inte om barnen kan hälsa på mig sen på sjukhuset...för det fungerar inte med bilbarnstolarna i mammas bil...för lite platser och airbag i vägen....typiskt... och svetsjobbet på bilen tar minst 20 timmar...så bilen blir inte klar innan dess.


Emelina har varit på jättedåligt humör idag och är fortfarande...medans tindra e glad som vanligt :)

Nä nu ger jag upp ryggen och ska lägga mig i soffan en stund..annars får det bli alvedon för detta håller inte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0