Bm, handlat....

Va hos bm imorse och hon sa att det e nog slemproppen som lossnat en liten bit av och att det antagligen kommer komma lite då och då.
Berättade att sen igår har det varit ett stort tryck neråt så jag måste stanna flera gånger när jag går..hon förklarade så bra..det var för att när man fått barn innan så är inte livmodertappen eller kanalen eller vad det nu var helt sluten upptill,,,alltså lite vidgad så barnets huvud sjunker ner där när jag går.... jag frågade om den kanske hade fixerat sig..och hon tittade i journalen och sa kanske för det var ju ruckbart sist....men så kände hon och denna bebben e lite envis och var helt plötsligt helt rörlig och lagt sig lite på sned.....jag e lite rädd för att den ska vända sig helt med huvudet uppåt eftersom denna veckan är sista veckan för vändnings försök...
men om den stannar med huvudet där den är nu så kan det gå bra ändå:)
Men ingen sätesbjudning tack!!

Hb va samma som sist typ..så det var bra att det inte blivit sämre.

Åkte ner till stan efter och fikade med beckah...sen köpte jag en tröja på rea på lindex och handlade mat innan jag tog bussen hem.

Lite mysko men jag handlade två matkassar med mjölk, bröd, juice, flingor...osv till och med cola o äpplemos o sånt....det gick på 100kr :S
och tröjan 50kr...så tröja och två matkassar för 150kr.... okej jag snålade lite men 150kr e ju ingenting haha

ska som sagt spara till legoland eller något liknande :)

En sak till ja inte fattar va att jag hade 1 timma på mig imorse att göra oss i ordning...jag hann duscha, tvätta håret, klä på mig (letade kläder i typ fem min), ge barnen frukost o klä på dom, lägga på smink, torka o platta håret.klä på oss ytterkläderna.....sen hade vi en kvart på oss till dagis :)


Nu ska jag ringa o fixa med försäkringskassan...men brukar oftast bli en tre fyra samtal till högsta hönset typ innan jag får som jag vill.....ni vet dom där tio pappadagarna......sist gång fick min mamma dom för att pappan var anmäld av mig till polisen för mordhot..annars hade hon inte fått dom..stenhårda regler..pappan måste flytt landet elelr vara polisanmäld för något allvarligt om man ska lyckas ta dom. Annars har jag en reservplan...för mamam ska ha emelina under bb tiden så ja löser de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0