Alla hjärtans dag <33333

Bebis i magen vill inte att jag ska få sova haha..han sparkar mot revbenen hela tiden och rör sig där inne..så blev ingen sömn direkt..men sånt man får räkna med dom sista veckorna.
Hade just en diskussion med Emelina...hon vände upp och ner på alla leksaksbackarna..och ni vet små grejor över hela golvet...a ni fattar..man blir inte glad haha
så jag sa att hon skulle plocka upp dom..men då fick jag till svar att "nää mamma jag har ont i ryggen jag orkar inte"......så säger ju jag ibland när ryggen har lagt av att jag kanske inte orkar vissa saker...så då trodde hon att det fungerade haha

jag lär väl få plocka upp allt det där..kanske kan muta med tårtan som står i kylen..ja vet inte :)

Har inte så mycket nytt att berätta..men kan slänga in en bildbomb senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0