26/2

Har varit i stan sen kl 12 typ...skulle hämta blanketter till tandläkaren för jag har en akut tand som kostar multum att laga så skulle få komplettering till det..det var en stor lättnad!
Fick även komplettering för en tandläkar räkning jag nyss betalade vilket var väldigt snällt..det var alltså ett undantag.

Sen reklamerade jag den där bebisleksaken till vagnen o fick ny :)
Fikade med barnen..gick till willys för att köpa en såndär grej till golvmoppen..sen hem :)

Städfirman var här imorse...dom var två idag för hon som städar här egentligen var sjuk. så det gick vääldigt fort :) sen är det ju inte direkt stökigt här så det går ju fortare då..jag vill ju slippa allt jobbigt som kakel, badkar och sånt där magen är i vägen.

Så nu lagar jag mat.och sen tänkte jag leka med barnen lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0