16 dagar kvar :)

Det är sjukt vad tiden går fort..ibland vill man stanna den lite och ibland skynda på den :)
Just nu har jag fått jätte ont i ryggen mestadels av dagarna..det enda som hjälper är att ligga ner på rygg men det e ju inte alltid man har tid med det haha...
inatt kunde jag inte sova för det gjorde så ont..låg och gnällde och vände på mig hela tiden..men det gjorde så ont så jag trodde seriöst något var fel. Men det e klart..det börjar bli riktigt tungt och det är ju ryggen och fötterna som belastas:(

Sessorna var på dagis idag...vi fick bytat torsdag mot idag måndag för det var nåt med personalen...
efter dagis kände jag att jag inte ville vara hemma hela dagen så vi åkte ner till stan i kylan och mötte upp beckah..
vi fikade med cheesecake :P och sen hittade emelina ett par byxor hon blev kär i inne på åhlens.
Då var jag ju tvungen att köpa något litet till Tindra med...som i sin tur ledde till att jag köpte något till bebben med... detta kommer bli dyrt i fortsättningen känner jag på mig hahaha

sen gick vi till willys så jag fick köpt mer nyponsoppa och mandelbiskvier :)

tindra
Tindra

byxor
Emelinas manchesterbyxor 50kr på åhlens

tindras
Tindras hello kitty sockar och glittriga strumpbyxor 50kr på lindex.

angelos
Vår och sommar kläder gillar vi :) Lindex hade dessa :)


Emelina hann somna precis innan jag skulle ta kort :(
Men får ta kort på henne imorgon istället :)

Nu ska jag ta  2 alvedon och ta dte lugnt en stund.. efter : tvätten, disken etc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0