13/2

Duschade, badade barnen, tvättade,,små plockade lite... lagade mat..vikte tvätt och sen kom jag på att vi behövde handla..

så på med overallerna och allt sånt...men när vi kom till busshållplatsen så var det givetvis en timma kvar tills bussen skulle komma...vi hade såklart precis missat den ...som vanligt haha... så på med filtar i vagnen och emelina gick med mig brevid vagnen...

Det var sjukt kallt och min mage tålde inte riktigt att gå så långt i den snö terrängen...för plogat har dom ju inte gjort ordentligt här...
så efter 45 min var vi framme..hade det varit sommar och jag inte varit gravid hade det tagit 15 min max 20min eftersom emelina går då.

så jag var inte glad..sen i affären så la ryggen av när jag bar kundkorgen som var full med mjölk, cola o sånna tunga grejor...så jag blev lite irriterad..tillbaka till hållplatsen men då var det givetvis en halvtimma kvar så vi fick vänta...sen äääntligen kom vi hem..typ 2 ½ timma senare..

Nu återstår mer tvätt och sen blir det tvn för mig.

jag
jag har blivit tjockis haha

Kommentarer
Postat av: Duraid

Hej habibi

wowwwwwwwwwwwwwwwwwwww

jag saknar dig habibi pusssssss

2010-02-15 @ 09:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0