10 dagar kvar :D

Tiden går lite väl fort nu, men samtidigt vill jag gärna inte gå över tiden.
Mår lite bättre idag..vakande med lock för oronen som satt i i flera timmar..men nu är det borta :)
Känner mig lite halv krasslig sådär..men har massor med energi ändå så funderar på att gå ut en sväng fast jag inte borde..men barnen behöver ju komma ut lite.

Har precis placerat Tindra i badet...Emelina e färdig.. tänkte köra igång en maskin tvätt, laga mat..sätta på disken och sen gå ut en liten sväng UTAN VAGN haha :)

Barnen har varit super duktiga idag...dom har städat upp varenda grej efter sig...dom åt världens stora portioner cornflakes till frukost och dom har lekt hela dagen...nästan inget bråk alls :) *stolt*

haha
En bild som ni aldrig lär se igen..haha inte ofta jag går osminkad men igår hade jag ingen ork..

emmis
Trötter

tindra
Tindra ska ha tusen saker med sig när hon sover...fick ej med dom på bild tyvärr




Nä nu ska jag laga mat...men först ner till kiosken o köpa mjölk..

Kommentarer
Postat av: Karina ;)

Vilka goa töser, charmtroll ;)

2010-03-01 @ 20:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0