"Är det inte jobbigt att ha tre barn tycker du??"

Får den frågan i stort sett varje dag..det är en följd fråga till "är alla barnen dina?" haha

Visst finns det stunder som är mer eller mindre jobbiga.
En av dom är tex om jag blir sjuk..då menar jag typ influensa eller magsjuka och sånt där man är okapabel till att ta hand om sig själv ens. Så ska man lyckas ta hand om tre barn fulla med energi.
En annan sak är om något av barnen blir sjukt och behöver sjukhusvistelse en tid, hur man ska bära sig åt för att hitta lämplig barnvakt åt dom andra två barnen då alla arbetar och går i skolan... det slutar med att ett barn eller båda får följa med till sjukhuset.
Sen har vi alla besök så som tandläkaren, vårdcentral etc. då man måste släpa med barnen dit och besöket blir väldigt stressande.
Eller om jag får ett jätte viktigt samtal och alla barnen börjar låta i 110 decibel....

så JA det finns stunder som man önskar man kunde försvinna under jorden...men man klarar det alltid på något sätt.



Linne från HM och byxorna är från yria.se ..dom är sjukt snygga men detaljerna syns inte på bilden plus att jag har foppa tofflorna på mig haha


Tindra. Kläder från Cubus


Emelina. Linne Cubus, Leggings Lindex.


Angelo. Kläder från Åhlèns. och NEJ jag brukar inte sätta byxorna så långt upp...tycker det ser fult ut...men dom


Barnen innan Emelina skulle på barnkalas...



Emelina färdig för kalaset :)


Har beställt regnoverallen från Lindex så väntar spänt på den :)
Rensade garderoben igår och gav bort tre högar med kläder som jag insett att jag aldrig kommer komma i igen.
Men jag hittade även lite som passade som jag hade glömt av :)
En anledning till att köpa nytt alltså :)



Kommentarer
Postat av: Rebecca

va söta barn du har. vad heter dom & hur gamla e dom? :'D varför e tjejen med det krulliga håret ledsen :(

kram på dig ! btw, gå in på msn måste snacka med dig!!

2010-08-05 @ 13:49:37
URL: http://www.nattstad.se/beckah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0