7 år har gått väldigt fort...

Idag är det exakt 7 år sedan min pappa gick bort.
Jag förstår inte hur jag kunde känna på mig att det var något som höll på att hända.
Jag glömmer aldrig den långa väntan när kustbevakningen var ute och letade...vi hade fortfarande hoppet kvar.... men det släcktes sen när polisen ringde.
Jag minns hur jag bröt ihop när vi skulle gå in i lägenheten, när vi väl var där så såg jag att han hade köpt min favorit mat, vilket gjorde mig ännu mer ledsen.
Jag hörde min syster gråta i panik på begravningen..tyvärr gick hon också bort för några år sedan.

Så idag har jag och min bror varit på kyrkogården och lagt blommor.
På vägen dit var det en kollision med en älg precis framför våra ögon..några hundra meter efter varning för älg skyltarna..stackars killen som körde men han verkade klarat sig bra.
Vi var tredje bilen på plats så det var onödigt att blockera vägen för att hjälpa när det redan fanns hjälp.

Angelos undersökning gav ett annat resultat än vad jag trodde...det var ej vatten i innerörat utan det är en svag hörsel nedsättning som gör att han ej hör när jag viskar, knäpper med fingrarna etc. men han hör när jag pratar.
Detta kan gå bort med åren dom vet inte säkert.
Vi ska dit på fortsatta kontroller.

Kommentarer
Postat av: Matilda - Livet som ung tvåbarnsmamma

hehe ja han är en lång kille :)

han började på sin egna kurva när han föddes, sen har vikten gått upp men stannade av för någon månad sen och sen dess har han växt 5cm men gått upp 300gr. Så för att fortsätta följa hans kurva och att det inte fortsätter rakt upp med längden och stannar på vikten så skulle han behöva få i sig lite mer mat ;) de ska nog hellre vara i takt eller över kurvan i vikt när de är små än under.

2010-08-05 @ 11:13:29
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0