Vååååååår :)

Äntligen är det vår..sol..varmt..inga jobbiga ytterkläder .. ja ni fattar...
Allting tar så mkt mindre tid nu när inga termobyxor ska på haha :)
Och ingen Tindra som ramlar i snön varannan sekund :)
Nu kommer vi till och med för tidigt till dagis istället för försent som det varit hela vintern typ haha

Personalen på dagis hade varit snälla och ordnat med rektorn så jag skulle få utökad tid på dagis vilket jag blev väldigt glad för..för då hinner jag med allt här hemma plus ärenden i lugn och ro och dom har samtidigt roligt där.

Jag gillar att gå upp väldigt tidigt och städa och greja på morgonen.sen har man hela eftermiddagen att spendera ute..typ lekplatsen etc.
(undantag på vintern..då sover jag gärna länge) haha

Men någonting jag saknar enormt mycket är stallet...och med en bebis har man ju ej tid med det tyvärr..får vänta tills han börjar på dagis.



Busfrön


Prinsen


En egobild



Ska börja med en dagens outfit igen..så trist utan den tkr jag :)

Nu väntar dammsugaren på mig....<3

Kommentarer
Postat av: Maria

Nej vi fångade den i tid men vi fick ligga inne med henne i en hel vecka för hon behövdes inhaleras men sen fick hon jäkla hosta som tog evigheter innan den gick bort och nu har hon förkylnings astma så jag måste inhallera henne varje gång hon får hosta :( men det är sånt som dom växer ifrån :)

2010-04-13 @ 12:17:34
URL: http://mnielsenl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0