update

Jag och lilleman var i stan och fikade med en kompis och hennes dotter.
Sen kikade vi på lindex lite och gick vidare till dagis där hon hämtade sin son.
Sen till vårat dagis i ilfart för att hinna i tid.
Vi gick hem till mig och lagade middag (kyckling med ris) och gick till lekplatsen.

Jag la barnen vid kl 20 och storstädade tills nu.... sånu sitter jag här och lyssnar på musik samtidigt som jag vädrar lägenheten.....och lilleman ligger i knät och kikar runt lite :)

imorgon blir det no big plans...men möta kompisen efter dagislämning...så skulle vi äta på donken i lugn och ro utan barn med spring i benen haha..
sen skulle vi hem och attackera mitt källar förråd där hon skulle få ta det hon ville ha..har en hel leksaks affär där känns det som...

ska hinna med bvc där runt kl 14....sen laga mat och ut en sväng me barnen:)
E sugen på strandpromenaden men det ligger ju så-inte-nära-mig  :)

Så det var lite tråkig info om min vardag haha..


Saker som ska inhandlas:

crocs till barnen från lindex...
varsin klänning med bakelser på från lindex..
en snygg suit till lilleman från lindex...
hårfärg...
crocs till mig från deichmann sko...
ute möbler till balkongen..dom förra pajade.. från jysk..

och en ny tv skulle behövas..men det får vänta.. skit trist utan..:(

Nu ska jag mysa med bebis..och sen sova..

natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0