Underbar dag idag :)

Har haft en underbar dag med en underbar bebis..vi åkte till torp och fyndade lite..och när jag var klar så hittade jag givetvis världens finaste sjömansdress från fix...tog mig råd till den för den kommer vara slutsåld inom kort.
Så nu e jag lycklig..har letat länge efter precis en sån :)
Ska lägga upp bilder på det sen...

Handlade lite på maxi och nu är vi hemma igen.
Ska strax upp och hämta sessorna på dagis.

Fick höra typ fehundraelva gånger idag att vi hade en sån himla fin vagn och lika många gånger fick jag höra..oj han måste vara stor för att vara så liten......

Han är lång faktiskt så han ser mycket äldre ut och han har alltid varit klar i blicken..aldrig skelat som bebisar brukar göra..han är lite före i utvecklingen tycker jag med..han försöker leka med vagnleksaken, tar ur nappen själv, låtsasgråter om han inte ser mig och om jag kommer tillbaka så han ser mig så slutar han haha :) Och han log på riktigt tidigt..:)

Nu ska jag springa iväg till dagis..hörs sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0