Trött som tusan ..

Nu e jag super trött..men jag ska alltid göra klart saker av någon konstig anledning.
Har jag bestämt mig för något så blir det oftast så...

Så nu bleker jag håret..och äter kvällsmat..hann ej äta middagen förut för lilleman fick jätteont i magen för jag klantade mig och hade en napp med för stort hål i i nappflaskan så han fick i sig massa luft antagligen stackarn.
Så jag fick försöka hjälpa honom från kl 16 till kl 22 ca...samtidigt som Emelina tyckte att det var superviktigt att hon skulle få godis ( på en onsdag, på en kväll, i sängen..haha NÄÄÄÄÄ) så hon fick ett hysteriskt utbrott som varade i några timmar. Så jag e ganska trött ska jag erkänna.
Men jag får skylla mig själv som klantade till det med nappen och att jag inte lägger mig tidigare på kvällarna.. nu kom jag på att jag har en tvätt som ska hängas upp med :/


Den hänger ju knappast upp sig själv och jag har ingen lust att tvätta om den så jag får helt enkelt hänga upp den med en glad min :)

Ser att jag lär behöva 2 hårfärger till för att få det bra.....snacka om att mitt hår lär trilla av nu:(
Det är ju rena borttagningsmedlet att efter man fött barn blonderar håret och dessutom plattar det  nästan dagligen...smart va?! skulle inte tro det...

Som man bäddar får man ligga...

Får ta bilder imorgon för jag hade verkligen ingen tid till det förut när han var ledsen ...haha gud som jag försökte få han att komma till ro lite...körde vagnen försiktigt över en tröskel, sjöng tills jag inte orkade mer...bar på han säkert över en timme i sträck...försökte få han att sova på min mage...värme brukar ju lindra....lät han somna när han ammade..men sen vaknade han igen av det onda....men till slut somnade han i famnen..kände hur det blev alldeles tungt haha :)
Och nu sover han som en stock därinne..nu saknar man honom istället haha :)

Nu ska jag äta klart min tallrik med cornflakes, vänta på att håret ska bli klart...sen leta upp en mindre napp..så inte samma visa händer nu vid natt målet.. sen SOVA!!!!

"Emelina vad önskar du dig när du fyller år?"

"En häst mamma"


Dyr i drift? haha :) Någon gång ska vi köpa en shetlandsponny men det får dröja ett ex antal år..

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0