Städa städa...

Städar som vanligt..blir trött på mig själv snart... blir aldrig nöjd fastän det e rent och fint så är det alltid något litet som måste fixas till.
Har varit i stan och fikat med mig själv moahhaha...ne men Angelo var ju med..det räknas väl?! ;)

Var på bohuslänningen och hämtade tidningen med födelse annonsen i..och på willys för att köpa risgrynsgröt som Emelina sa till mig imorse haha och så köpte jag en påse vingummin som jag är totalt besatt av för att inte röka.

Kommentar om detta från Maria:
Byt ut godiset mot morötter och tuggumi.. funkade för mig.. =)


Svar: Jag ska testa! Värt ett försök..blir dyrt hos tandläkaren annars haha :)

Funderar på en skogspromenad eller lekplatsen sen.....kan ej vara hemma när det är sol ute..det bara går inte...


Back to städningen, sen hämta barnen......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0