Sovdags :)

Emelina och Tindra är duschade, Angelo har badat..och det var liiiite skönt tyckte han ett tag..sen var det inte roligt längre haha :)
Golven är dammsugna (heter det så?), tvätten tvättad och upphängd.
Jag har hunnit få i mig kvällsmat vilket händer väldigt sällan men får skärpa mig!

Var på vårdcentralen en snabbis förut och bokade tid för allergitest. Jag är jäkligt nyfiken på vad det är för allergi..har haft det i några år nu..

Nä nu har jag talat om vad jag har gjort under kvällen...hemskt intressant va?! haha

Imorgon blir det nog en sväng till torp..ska bara köpa ett puder o en mascara på hm och köpa lite nödvändigt på maxi. Oxå ska jag börja rensa mitt förråd hade jag tänk :)

Nu väntar sängen..för jag e jätte trött

Natti <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0