Sjuka igen..

Emelina låg i feber igår sen hon kom hem från dagis.
Hon har fortafarnde feber och är jätte hes haha låter lite skojjigt:)
Tindra och Angelo är snuviga och jag har lite ont i halsen, huvudet och e lite snuvig jag med.
Höll dom hemma från dagis idag eftersom Emelina har feber, nu är hon inte hängig längre så det kanske är på väg att ge sig.

Igår fick vi en ny katt, en stor hankatt som är långhårig, grå/vit, 4år.
Han har inte visat sig idag, misstänker att han har gömt sig under badkaret haha :)
Hoppas han vågar sig fram sen så man får se honom lite bättre.
Det var inte planerat så men hjälpte en kompis kompis som annars hade varit tvungen att avliva den :(

Det har hänt en del den sista tiden men det är tyvärr saker som jag inte kan skriva här i bloggen eftersom jag vet att vissa läser den. Men jag är inte glad just nu iallafall.

Ska baka chokladbollar idag..men först ta städningen, tvätten och hitta katten så han får i sig lite mat och vatten :)

Var på bvc igår..lilleman väger nu 4900g ca och är 56 cm lång. :)

Har äääntligen fått tag i ett par solglasögon som var rätt ok :) Och Tindra har fått sina crocs, bara mina kvar nu så man har något bekvämt att gå i :)

Ska ta massa bilder under dagen och lägga in sen..men nu blir det städning och matlagning först :)


Kommentarer
Postat av: lotte

Hoppas allt löser sig!

2010-04-23 @ 16:15:31
URL: http://bullemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0