SAKNAR RUBRIK

Vaknade runt halv 8 imorse ..det första vi gjorde var att hälla i oss hostmedicin haha :)
Men ingen av oss har fått ont i kroppen som man får av influensa och hostan är inte lika intensiv så det lutar åt en förkylning som sitter i luftvägarna.
Idag har vi kollat leksaker på nätet..har en sida som dom har exakt samma sortiment i en affär här i uddevalla..så jag kollar alltid på den innan så jag vet vad jag ska ha. Sen får jag rabatt där för jag handlar så mycket där :P
Men idag hittade vi en ny dockvagn av en supersnygg modell som Emelina ska få i födelsedags present. Hon kommer vara ganska ensam om den vagnen..ett tag till iallafall :)

Hittade även en steffi docka med hello kitty bil som hon ska få.
Men vagnen lägger jag upp här sen när jag köpt den så man får se hur den ser ut på riktigt :)


Emelinas hår asså haha


Här ser man hur skevt mitt hår blivit...lite gult här och var....ska färga igen snart. RIP mitt hår :(

Nu ska jag greja lite..kommer snart en tjej som ska kolla på katten som jag tog hand om. Vi kan ej ha den så jag hittade en som var intresserad. Blir en kattunge för våran del sen. Har tingat en :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0