Panik..

Jag kom nyss på att min telefon har varit tyst lite väl länge..och kom på att jag la den på soffan på dagis..
Letade som en idiot i väskan och i vagnen men hittade den inte.
Tänkte att nu e den ju borta...sen slog det mig att jag lagt den i ett sidofack på väskan som jag typ inte ens visste att det existerade. När jag är upptagen med något och ska göra något oplanerat samtidigt så gör jag det omedvetet..så saker kan hamna på jättekonstiga ställen om jag tex pratar med någon samtidigt som jag ska göra välling.... då hittar jag vällingflaskan någon helt annan stans sen :)
Nog om det,,,

Har fyndat massa Molo kläder på tradera..är helt såld på dom..eller ja det började med att jag var helt såld på stjärn mönster..och Molo har ju en del sånt..så nu e jag ganska fast där. Tycker oxå om villervalla mössorna..dom e söta :)

Men nuuuu mina kära vänner ska jag hoppa i säng:) Imorgon kommer elektrikern som jag väntat på i 4 månader.. och efter det ska vi ner till stan och handla lite mat..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0