Lördag...

Fick sovmorgon till halv 9 imorse..helt otroligt..men man ska inte klaga!
Badade lilleman, åt frukost, duschade sessorna, gjorde iordning mig själv när barnen sov middag.
Sen traskade vi ner till stan....

En sur tant skulle såklart slänga ur sig en kommentar: "här var det ju ett helt dagis" .. men jag skrattade inombords och tänkte.. ja vissa klarar ju av det, andra inte...så jag höll tyst och gick.

Jättemånga som kollade snett när vi fikade och personalen på cafeet sa till barnen för att dom visserligen sprang runt och var högljudda men jag var på väg att hämta dom med en bebis på armen med en nappflaska i munnen..hur snabb e man då?!
Nej det cafeèt kan ju satsa på pensionärer istället om dom inte tål ljud.

Men jag har ju valt att ha 3 barn så tätt..det är ju det jag vill, så varför ska folk bry sig?
Och många tycker det verkar såååå jobbigt..ok när man är i affärer med alla tre då kan jag hålla med om att det oftast är lite jobbigt för barn är otåliga i affärer..så är det bara.. men annars är det inte alls så jobbigt som folk tror.

Jag ser inte mig själv som en ung mamma...men så ser ju alla andra en...hade det vart en 35-åring med 3 barn så hade då ingen kollat på det sättet.....

Hur som helst så är jag stolt över mina barn!!

Bildbomb:


Fråga mig inte vad jag gör på den bilden för jag har inte en aning :)


Två glada barn som äter frukost...den ena ser ut att ha sett ett spöke ;)


Tindris..


Tindra


Emmis sover


Tindra


Angelo


Nyvaken


Var e min mat mamma?? :)


Ser något väldigt intressant..


Emelina



Har precis storstädat lägenheten..och var ute och slängde lite skräp...
väntar på att Angelo ska vakna så vi kan gå ner till kiosken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0