Förkyld bebis:/

Jag är helt frisk nu och barnen är mycket mycket bättre. lite hosta kvar bara. :)
Men Angelo har blivit förkyld..får hjälpa han lite med den där nässugen..för det är lite jobbigt för han att andas som vanligt annars.

Idag var vi i stan och handlade hem lite mat..barnen var super snälla hela tiden till och med i affären där det annars liknar någon form av katastrof..men glad och pigg mamma ger glada barn :)
Dom fick "vara med" och handla..Emelina körde en sån där liten vagn och fick lägga ner det vi skulle ha.hon var så duktig.. och tindra var mest engagerad i kakorna vi köpte till imorgon när mamma och barnens gudmor kommer haha
Men i vanliga fall brukar vi vara stressade över att komma hem och laga mat...men idag proppade jag i dom mat INNAN vi handlade och vi gick ganska sent och då är dom som piggast :)

Dom gick hela vägen hem båda två ...och Tindra höll sig på trottoaren HELA VÄGEN haha...
Däremot gjorde hon den där..kolla-bakåt-och-gå-framåt-grejen och pang.. ja ni fattar... några gånger hände det iaf..och jag skrattade varje gång för det ser så roligt ut :)

Idag plockade jag fram barnens nya vår stövlar..jättefina med glitter..men dom passade på Emelina men inte på Tindra:( Tindra har alltså större fötter, bredare och lite mer hull än vad emelina har så dom gick ej att dra upp dragkedjan på heller...så emelina fick båda paren och tindra fick dom andra 2 paren som vi köpte lite innan..dom är nästan likadana.

Var nära att åka på mjölkstockning förut men jag hann rädda mig haha :)

Nää nu ska jag maila min handledare i skolan så jag får börja göra klart några distanskurser..blir mindre att läsa efter föräldraledigheten sen...och jag har så många planer nu så måste börja någonstans känner jag :)

Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0