bvc

Har varit på bvc idag...lilleman växer som bara den..blir lite smått ledsen nu när 50 kläderna börjar bli för små..
man vill ju stanna tiden där:/
Har kämpat hela dagen mot att inte börja röka igen... nu luktar rök plötsligt lockande igen...
så jag vräker i mig godis istället vilket heller inte är så super smart......hellre laga tänder än lungcancer iaf....plus att jag inte vill att mina barn ska vara omringade av cigarett rök när vi e ute.

Får hitta något annat att ersätta godiset med...jobbar på det..

Träffade typ halva stan i stan idag ..haha där va jag rolig...
nä men allvarligt talat..vad gör alla i stan samtidigt? har ja missat nåt??


ska laga mat nu..bjuder ej på den men bjuder gärna på lite dagens bilder sen :)


Kommentarer
Postat av: Maria Rdin

Byt ut godiset mot morötter och tuggumi.. funkade för mig.. =)

2010-04-14 @ 23:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0