Äntligen hemma..

Fick skickat iväg båda paketen..och jag sa att jag betalar inte den som dom skickat fel..och så blev det.
Gick in på Lindex och Åhlèns en sväng och fick äntligen köpt en jacka som jag lääänge gått och tittat på, men nu kände jag att det fanns en deadline för det fanns bara en kvar i strl 62 som han kommer ha nästa månad. Tog mig råd till den iallafall..och köpte en body som han kan ha till stjärn byxorna :)

Sen åt jag på cactus med Beckah..och gud vad vi flummade......ni minns väl när Emelina råkade få ett bord övertändt där? haha gissa om jag skämdes när jag var där idag..den killen var ju där som såg det hela... sen råkade jag ju såklart klanta mig och klaga på att det låg KYCKLING i min taccosallad högt och jag visste inte att han satt vid bordet brevid..pinsamt men det ska ju inte vara slarv med maten...









Emelina sover så fick inte med henne på bild..

Nu blir det snart laga mat, sen dammsuga, tvätta osv osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0