26/4

Nu blir det snart ner till bvc med Tindra som ska på tal undersökning.
Ska hinna byta cykelpumpen och in på Lindex snabbt. Sen hämta Emelina från dagis.
Låter mycket skoj va!?haha

Jag såg att jag klantat mig som vanligt och glömt skicka in en lapp..kan förklara varför det fattades pengar på kontot.
Deklarerade äntligen..haha förra året deklarerade jag en månad för sent, då ska man ju åka på en straff avgift på 1000 kr men smart som jag är så knycklade jag ihop pappret, bad emelina kladda lite på det och skrev fint på lappen att jag bad om ursäkt för förseningen men att barnen hade slarvat bort pappret :D Slapp avgiften ! :) Tur man har barn att skylla på ibland :)

Nu ska jag smälla i mig resten av min punsch-russin glass och och sen hämta Tindra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0