18/4

Andra blonderingen klar!!!
Stackars mitt hår säger jag bara :( Behövs en till tyvärr....
Fick bytat nappen i napplaskan till en med mindre hål och det verkar ha gjort susen, men lite sur på mig själv att det var mitt fel att han fick ont i magen stackarn:(
Beckah var här idag..vi flummade lite och hon fick hålla Angelo och mata och grejor..så skoj att se någon som inte har barn som ska hålla för dom e så extremt försiktiga :) Alla har vi varit där någon gång :)

Det blev pizza idag så lat var jag! Men barnen klagade då inte :)
Några inköp som jag ej lagt ut:


Emelina och Tindra fick varsin. Från Lindex 99kr.



Angelo fick dessa... från Åhlèns.


Tindra valde denna medans Emelina valde crocs från Lindex båda.


Fanns dock bara i strl 74 men dom börjar bli slutsålda så tog tillfället... från Lindex.


Och jag köpte en topp från B-young 129kr.


I morgon ska barnen till dagis, sen kommer en kompis hit för vi ska byta vagnar..så jag får tillbaka min avanti sulky och hon får en firstwheels istället och så får jag lite emellan.
Sen ska vi till stan och kika runt lite och äta.

Ska gå till vårdcentralen och få en tid för astma, pollen och allergi tester för nu börjar luftrören igen känner jag. Och bricanylen är slut.
I morgon är lilleman en månad redan, galet vad tiden går fort!

Nu ska jag krypa ner i sängen.. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0